Papír és kupak gyűjtés

2020. június 22. 09:27 - Aprólépés csapat

"Társasházunkban a szelektív gyűjtés ellenére is azt tapasztaltam, hogy a szeméttárolóba nagyon sok újság és szórólap bekerül, ugyanígy van ez a műanyag palackokkal is.  A járvány előtt nagyon szuper dolog volt az iskolai papírgyűjtés, nagyon jó dolog, ha az osztály előkelő helyen végez a gyűjtés során.Ezért gondoltunk arra, hogy egy papírdobozt helyezünk el a lépcsőházban, ebbe minden lakó beledobhatja a fölösleges papírját. A műanyagkupakos ötlet egy bevásárlás alkalmával fogalmazódott meg bennem. Anyával a pénztárnál álltunk, én megláttam egy plakátot a pultnál egy kislány fényképével. Odamentem, elolvastam és láttam, hogy műanyag kupakot lehet gyűjteni a kislány gyógyításához. Úgy gondolom a lépcsőházban a papírral együtt ezt is szívesen gyűjtik majd a lakók.A képregényem első felében, a papírgyűjtést rajzoltam le, a második felében pedig a kupakgyűjtést." - Szilvágyi Linett Anna (12), Szombathely

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprolepes.blog.hu/api/trackback/id/tr6515906744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása